Ο ΚΟΚΟΡΑΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΩΣ

Ο ΚΟΚΟΡΑΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΩΣ

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

30 Οκτωβρίου 2014 - "Αγιασμός" και στο Λύκειο Ζαχάρως!

Άρχισε σήμερα, μετά από πενήντα (50) μέρες καθυστέρηση, η φυσιολογική λειτουργία ΚΑΙ στο Λύκειο της Ζαχάρως, με την προσέλευση καθηγήτριας φιλολογίας.

Προφανώς αυτή η φυσιολογική λειτουργία αφορά μόνο το διάστημα των επτά μηνών που υπολείπονται έως τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και ΟΧΙ τις πενήντα μέρες, που ήδη χάθηκαν ολοσχερώς για μερικά φιλολογικά μαθήματα και με πολλά κενά στα υπόλοιπα.

Εξ άλλου η ζημιά που έγινε δεν διορθώνεται διότι η ουσιαστική κάλυψη της αδίδακτης ύλης, είναι πρακτικώς και θεωρητικώς, ΑΔΥΝΑΤΗ.

Είναι Αδύνατη θεωρητικώς διότι, οι σχεδιαστές των προγραμμάτων με εννεάμηνη διδασκαλία, ήξεραν τι έπρατταν όταν σχεδίαζαν. Δεν περιόρισαν το διδακτικό έτος στους επτά μήνες, που απομένουν έως τις εξετάσεις, δηλαδή δύο μήνες λιγότεροι για τους μαθητές του Λυκείου Ζαχάρως, αλλά με τις υποχρεώσεις των εννέα μηνών.

Είναι Αδύνατη πρακτικώς διότι δεν περισσεύουν ώρες  σε κανένα εικοσιτετράωρο. Είναι ανύπαρκτος ο απαιτούμενος χρόνος για τα παιδιά, έτσι ώστε να καλύψουν τις ώρες του Σχολείου, τις ώρες του φαγητού, του διαβάσματος και του ύπνου.
Ολόκληρο το εικοσιτετράωρο εξαντλείται πλήρως από το τρέχον πρόγραμμα, ακόμη και για τους μαθητές μέτριας επιμέλειας, πόσο μάλλον για τους περισσότερο επιμελείς μαθητές.

Ως εκ τούτων, οι γονείς και οι οικογένειες που έχουν μαθητές στο Λύκειο Ζαχάρως πλήττονται από ανισότητες και παρανομίες.

Οι όροι της παράνομης και Αντισυνταγματικής ανισότητας ανάμεσα στους μαθητές της χώρας, έχουν τελεστεί ήδη εν όψη των επερχόμενων Γραπτών Εξετάσεων, αν βέβαια δεν γίνει κάποια ρύθμιση επί της εξεταστέας ύλης που να θεραπεύει την ανισότητα.

Ήδη βιώνουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά για τους μαθητές των Λυκείων της Ελλάδας. Υπάρχουν τα Λύκεια με πληρότητα διδασκόντων από την πρώτη μέρα ΚΑΙ  τα Λύκεια όπως της Ζαχάρως με ελλείψεις που δεν θα διορθωθούν, ούτε με την άφιξη της καθηγήτριας των φιλολογικών μαθημάτων.

Η οποιαδήποτε ρύθμιση της εξεταστέας ύλης του Λυκείου για να προσαρμοστεί στον Κανόνα των ίσων ευκαιριών, δεν μπορεί να εγείρει προφάσεις για δήθεν αδικίες, σε όσους διδάχθηκαν φυσιολογικά όλο το σχολικό έτος 2014-2015.
Οι αδικίες, αν δεν διορθωθούν, είναι δεδομένες από την παρούσα σύγκριση, με τις παράνομες στερήσεις δικαιωμάτων ΚΑΙ τις Αντισυνταγματικές ανισότητες μεταξύ Ελλήνων πολιτών. 

Οι γονείς του Λυκείου Ζαχάρως και των λοιπών Λυκείων της χώρας με παρόμοια προβλήματα, δεν μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι αν δεν λάβουν τέλος οι επιπτώσεις από την δεδομένη υποτίμηση στην παροχή γνώσης των μαθητών τους.

Έχουν χρέος να αποτρέψουν τα παράνομα εμπόδια των παιδιών τους και οφείλουν τη μέγιστη επαγρύπνηση και τον αντίστοιχο πατριωτισμό, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους, που απορρέουν από το Σύνταγμα των Ελλήνων.

Το Λύκειο Ζαχάρως δεν αντέχει ούτε στο ελάχιστο άλλον κλυδωνισμό και προς τούτο ο σύλλογος γονέων σπεύδει  αξιοποιώντας κάθε νόμιμο δικαίωμα κατά παντός υπευθύνου.

4 σχόλια:

  1. ΣΤΟΥΣ ΖΑΧΑΡΑΙΟΥΣ:
    Μεγάλος ειν' ο Δήμαρχος
    που εχ' οξύ το πνεύμα
    και όχι καθ' ανίδεος
    π' αρχή του ειν' το ψέμα.
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΙΖΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλοί γονείς λένε πως πρόσφερε μεγάλη βοήθεια ο μαθηματικός από τη Μεσσηνία και ο καθηγητής από το Καματερό για να λυθεί το πρόβλημα στο Λύκειο. Εμείς τρέχαμε για δικά μας προβλήματα τρεις ημέρες και σήμερα μάθαμε πως όλα πήγαν καλά. Τους ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια που πρόσφεραν στους μαθητές της Ζαχάρως και στο παιδί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γιατρός ΣΧΙΖΑς τ γράφει καλά,γράφει α στο μεγάλονε δήμαρχο που βοηθά το δήμο τους αθρώπους δεν ξέρω ια του καθηγητές.Γράψε για το δήμαρχο σαν το γιατρό.Οσύμβουλος είπε πήρε τηλέφωνο έκαμε στου διευθυντή το τηλ για καθηγητές.

      Διαγραφή
  3. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ απο ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ1 Νοεμβρίου 2014 στις 11:47 π.μ.

    Φιλοι Ανωνυμοι και Επωνυμοι, αγαπητοι μαθητες, η συμμετοχη ολων μας στους αγωνες και
    στις μαχες για τη Παιδεια,το Δημοσιο Σχολειο
    και τη Δημοσια Δωρεαν Εκπαιδευση ειναι Ιερό καθήκον για ολους μας... Μαθητες ,Γονεις,
    Καθηγητες,εκπροσωποι των μαθητων,Συλλογοι Γονεων και κηδεμονων και καθε πολίτης
    θα πρεπει να συμμετεχει στις μαχες για τη Παιδεια με στοχο να κερδιθει ο πολεμος!
    Τα αγαθα, τους γλυκύτατους καρπους που απολαμβανουν οι πολιτες στη τοπικη κοινωνια
    και στη πατριδα μας,με Παιδεια ανεπτυγμενη,θα ηθελα να αναπτυξει ο Πατριώτης μου Γιατρος
    κ.Σχιζας. Αφου λαβετε σοβαρα υποψη σας τα ανωτερω,θελω να σας παρακαλεσω,και να σας πω
    οτι για τα προβληματα της παιδειας,του Δημοσιου Σχολειου, δεν χωραει παραταξιακη αντιπαραθεση,ουτε κοματικη εκμεταλευση... Σας Ευχαριστω.
    Σε οτι αφορα το πολυ σοβαρο προβλημα της υλης που δεν εχει διδαχθει,εδω θα πρεπει πρωτα
    να γινει πληρης καταγραφη ανα μάθημα των ωρων που εχουν χαθει, απο την εναρξη του Σχολειου
    για οποιοδηποτε λογο. Ειναι πολυ απλο να γινει! Γιατι δεν το κανετε? Γνωριζετε οτι αυτο αφορα
    ολα τα παιδια ,αλλα καιει εκεινα που δεν εχουν χρηματα για Φροντιστηρια και ιδιαιτερα?Οταν παρετε τα καινά ,τοτε θα μπορεσω αμεσα να βοηθησω για δυνατη λυση!!
    ΦΙΛΕ ΚΟΚΟΡΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή